joi, 26 februarie 2009

Cuvânt înainte

Ideea de a crea acest blog, mi-a venit ieri seară, când mă uităm prin bibliotecă şi am văzut o carte primită cadou, ENCICLOPEDIA COPIILOR 100...de invenţii şi descoperiri ştiinţifice, în urmă cu vreo 9 ani, dar sper că cei mici îşi vor mai clăti ochiul şi ei cu ceva şi are să lase la o parte jocurile, site-urile xxx ( părinţi aveţi grijă), şi alte minunăţii, măcar pentru 20 de minute pe zi.
Aceasta enciclopedie va include istorie, geografie, personalitati si multe altele!
Cam atât am avut de spus!

Tot ceea ce este scris aici este scris "de mana" si nu copy & paste, motiv pentru care nu pot sa scriu mai mult de 2, 3 articole pe zi ca am si alte ocupatii, facultate de terminat, etc....

Laurenţiu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Copyright  2009 Enciclopedia Copiilor - All Rights Reserved